Armaty
Armaty służą do zatopienia statku przeciwnika lub żeby go zmusić do poddania.
8-funtowa
Armata standardowa. Obrażenia: Bardzo małe. Czas ładowania: ok. 50 sek Zasięg: 500 m Szansa trafienia: 25% Cena: 8 000 Beli
12-funtowa
Średnia celność i średnie obrażenia. Obrażenia: Małe. Zasięg: 800 m Czas ładowania: ok. 45 sek. Szansa trafienia: 30% Cena: 15 000 Beli
16-funtowa
Na mniejsze wojny. Obrażenia: Małe. Zasięg: 1000 m Czas ładowania: ok. 40 sek. Szansa trafienia: 33% Cena: 35 000 Beli
20-funtowa
Prawie idealna efektywność. Obrażenia: Średnie Zasięg: 1200 m Czas ładowania: 35 sek. Szansa trafienia: 35% Cena: 70 000 Beli
24-funtowa
Szybkie zniszczenie. Obrażenia: Średnie. Zasięg: 1400 m Czas ładowania: 33 sek. Szansa trafienia: 38% Cena: 100 000 Beli
30-funtowa
Całkowite zniszczenie. Obrażenia: Duże. Zasięg: 1800 m Czas ładowania: 30 sek. Szansa trafienia: 40% Cena: 150 000 Beli
50-funtowa
Perfekcyjne zniszczenie. Obrażenia: Bardzo duże. Zasięg: 2000 m Czas ładowania: 28 sek. Szansa trafienia: 45% Cena 180 000 Beli
55-funtowa
Perfekcyjne zniszczenie o dalekim zasięgu. Ta armata jest szczególnie trudno dostępna. Obrażenia: Bardzo duże. Zasięg: 2200 m Czas ładowania: 25 sek. Szansa trafienia: 50% Cena: 220 000 Beli
Perłowa armata
Armata z niesamowicie dalekim zasięgiem, szybkim czasem załadunku i wysoką precyzją. Zasięg: 25 Obrażenia:Epickie Czas ładowania: 7 sek. Szansa trafienia: 80% Cena 350 000 Beli
|